onsdag 15 februari 2012

Fin dag det blev ♥

Jag kan nog klassa den här alla hjärtans dag som en av mina bästa, haha kanske för att jag la ned kropp och själ för att allt skulle bli perfekt! Nä skämt åtsido, det är ju sånt här jag älskar! Tänk vilken lycka att få hålla på med detta dagligen, åh då skulle jag må bra:) Igår serverades det trerätters här hemma och fina paket samt blommor delades ut, min underbara sambo kom hem med super fina blommor. Läste någonstans att blommor inte längre är vad tjejer vill ha på alla hjärtans dag, what!!! Jag älskar snittblommor och blir lika glad varje gång jag får en bukett av min älskling. Nedan följer lite bilder från vår fina alla hjärtans dag!
Geléhjärtan är ju ett måste på alla hjärtansdag
Budskap man bör säga till varandra dagligen
Hade lite skoj med choklad :)


Fina blommor kom min älskling hem med
Jordgubbar doppad i vitchoklad och kokos
Fördrink med färska jordgubbar och mousserande rosévin
Toastskagen med sikrom

Ugnsbakad lax med pressad potatis
Malla's egna variant av Chokladfondant dekorerat med jordgubbar, hemgjorda chokladhjärtan och lite grädde, oj så god!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar